2018
[:ca]Vivim la interculturalitat i fem barri[:es]Vivimos la interculturalidad y participamos en el barrio[:]
[:ca]Veïns del Raval… ens coneixem??? Cultura, cultura i més cultura! En el marc del Festival Cultural Raval(s) les dones de l’associació, amb la col·laboració del Casal de Gent Gran Josep Tarradelles, vam presentar la Festa del Diwali, o Festa de la Llum, que dóna entrada a l’any nou hindú. Un gran altar amb els déus protagonistes d’aquesta festa: Ganesha i Lakshmi rodejats de llums, pètals, espelmes i molt color; i el que és més important: uns murals explicatius sobre la gran festa de l’Índia. Compromeses en donar a conèixer!
I com sempre, no hi podien faltar la música i els balls de l’Índia. Felicitats al cos de ball Bollywood del Josep Tarradelles. Sou fantàstiques! Un plaer haver col·laborat amb vosaltres.
[:es]Vecinos del Raval… ¿nos conocemos? ¡Cultura, cultura y más cultura! En el marco del Festival Cultural Raval(s) las mujeres de la Diàlegs de Dona, con la colaboración del Casal de Gente Mayor Josep Tarradelles, presentamos la Fiesta del Diwali, o Fiesta de la Luz, que da entrada al año nuevo hindú. Un gran altar con los dioses protagonistas de esta fiesta: Ganesha y Lakshmi, rodeados de luces, pétalos, velas y mucho color; y lo que es más importante: unos murales explicativos sobre la gran fiesta de India. ¡Comprometidas en dar a conocer!
Y cómo no, no podían faltar la música y los bailes de India. Felicidades al cuerpo de baile Bollywood del Josep Tarradelles. ¡Sois fantásticas! Un placer haber colaborado con vosotras.