2017
[:ca]Participem en el projecte “Fem un te?”[:es]Participamos en el proyecto “Fem un te?”[:]
[:ca]Hem participat en l’espai “Fem un te?”, un espai de trobada i diàleg pels i les membres de la Xarxa Barcelona Antirumors orientat a promoure el coneixement mutu, la reflexió sobre el tema que ens uneix i la col·laboració.
En la trobada, organitzada per l’Institut Diversitas, vam participar juntament amb les responsables del projecte XEIX (projecte intercultural amb el comerç de proximitat).
Aquí us mostrem un vídeo amb el resultat de la trobada…
[:es]Hemos participado en el espacio “Fem un te?”, un espacio de encuentro y diálogo para los miembros de la Xarxa Barcelona Antirumors orientado a promover el conocimiento mutuo, la reflexión sobre el tema que nos une y la colaboración.
En el encuentro, organizado por el Institut Diversitas, participamos conjuntamente con las responsables del proyecto XEIX (proyecto intercultural con el comercio de proximidad).
Aquí os mostramos un vídeo con el resultado del encuentro…
[:]